Kancelaria premiera ogłosiła przetarg na szkolenie ze "standardów zarządzania satysfakcją klientów". Dokształci się dzięki niemu ok. 3 tysiące pracowników skarbówki czy urzędów wojewódzkich.
Na początek dowiedzą się, czym jest satysfakcja klienta. Definicja jest najważniejsza. Kolejne zadanie - rozpoznać, jaki jest zakres działalności danego urzędu i ustalić, kto należy do jego obecnych i potencjalnych klientów. Kolejny etap to identyfikowanie potrzeb obsługiwanych obywateli.
Rzesza pracowników administracji wiedzę ma czerpać nie tylko z wykładów, ale i zdobywać w praktyce, w czasie warsztatów z profesjonalnej obsługi klientów - przynajmniej dwudniowych, po 8 godzin każdy. Z przerwą na kawę i obiad.
Firma, która wygra przetarg będzie musiała też opracować zbiór dobrych urzędniczych praktyk i zbadać satysfakcję klientów. Koszt jednego takiego badania - 350 tysięcy złotych.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]
- Ostra balanga Szwed po finale "TTBZ". Tak potraktowała prezenty od fanów [ZDJĘCIA]
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy