Onet przejrzał regulaminy, gazetki promocyjne i strony internetowe 16 największych sieci handlowych działających w Polsce.
Z tego zestawienia wynika, że na rynku najbardziej wyróżniają się programy Biedronki i Tesco. Obie sieci oferują wiele dostępnych bonusów. Wprowadzają je też tak często, że stali klienci sieci praktycznie w każdym tygodniu mogą liczyć na oferty skierowane do nich. Co ciekawe, program lojalnościowy Biedronki jest najmłodszym na rynku – sieć wprowadziła go pod koniec sierpnia – ale zdążył już sporo namieszać na rynku.
Klienci wciąż czekają na obiecane Świeżaki. Mamy dla nich świeżą wiadomość. Od Biedronki
Wśród sklepów osiedlowych programami lojalnościowymi wyróżniają się Żabka i Polomarket – obie sieci mają karty stałego klienta, obok których wprowadzają okazjonalne akcje ze zbieraniem naklejek. Żabka ma też specjalną aplikację na smartfony, w której oferuje rabaty i promocje.
Źródło: Onet.pl
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]
- Ostra balanga Szwed po finale "TTBZ". Tak potraktowała prezenty od fanów [ZDJĘCIA]
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy