Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Okrągły rok bez rachunków za prąd i potrzebnych informacji

R
Mieszkanka z ulicy Łąkowej pokazuje ostatnią fakturę za prąd, którą otrzymała na początku ubiegłego roku. Torunianka chce,  by zaległe płatności rozłożono jej na raty
Mieszkanka z ulicy Łąkowej pokazuje ostatnią fakturę za prąd, którą otrzymała na początku ubiegłego roku. Torunianka chce, by zaległe płatności rozłożono jej na raty Fot. jacek smarz
Mieszkanka bloku przy ul. Łąkowej ostatnią fakturę otrzymała w lutym ubiegłego roku. Wizyta w punkcie obsługi niewiele wniosła.

- Ostatni rachunek za prąd z Energi otrzymałam w lutym 2016 roku. Od tamtej pory kilka razy próbowałam się skontaktować z firmą Energa. Kilka razy dzwoniłam na infolinię. W międzyczasie czekałam na rachunek. Aż do 
nowego roku, ale nie otrzymałam go do dziś. Jestem całkowicie bezradna - mówi torunianka.

Mieszkanka bloku przy ulicy Łąkowej podobnie jak wielu naszych Czytelników obawia się wysokiego rachunku. To w końcu kilkanaście miesięcy. Nie każdego stać na to, by jednorazowo zapłacić rachunek na kilkaset, czy kilka tysięcy złotych dlatego zgłosiła się do punktu Energi w jednym z centrów handlowych w naszym mieście.

>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<

- Poszłam tam, bo nie wiem, jaką kwotę za prąd będę musiała zapłacić, nie mogę już dłużej czekać. Pani, z którą rozmawiałam, zapewniła mnie, że w ciągu dwóch tygodni pojawi się u mnie ktoś, kto spisze liczniki- relacjonuje kobieta.

Czytelniczka w punkcie obsługi klienta była 11 stycznia. Do 
dziś nikogo u niej nie było. Liczniki nie zostały odczytane, a rachunku nie ma już blisko od roku. Kobieta pyta, co na to wszystko Energa i czy jeśli rachunek w końcu przyjdzie, to czy może liczyć na rozłożenie płatności na raty? Przypomnijmy, że nasi Czytelnicy mieli taką możliwość, gdy czekali na swoje rachunki.

Jak sprawę zaległej faktury, a właściwie faktur mieszkanki ul. Łąkowej w Toruniu komentuje firma Energa? Dostawca prądu zapewnia, że kobieta za kilka dni na pewno otrzyma rachunek, na który czeka od roku.

- Mamy już odczyty z licznika klientki, nie musi czekać na naszego pracownika. Faktura powinna nadejść w najbliższych dniach. Przepraszamy za długi czas realizacji. To ostatnie opóźnienia wynikające z prowadzonych w systemie prac tłumaczy Jakub Dusza, rzecznik prasowy firmy Energa.

Torunianka najprawdopodobniej będzie miała możliwość rozłożenia płatności na raty.

O problemach klientów Energii z otrzymywaniem faktur pisaliśmy już wiele razy. W pewnym momencie mieliśmy wrażenie, że problem został w końcu opanowany. Jak widać nie wszędzie.

Pogoda na dzień (02.02.2017) | KUJAWSKO-POMORSKIE
Źródło: TVN Meteo Active/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska