Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Petent numerowany

Maria Eichler
Klienci wydziału komunikacji w starostwie nie oswoili się z nowym systemem zarządzania kolejką. Wielu uważa, że nie jest on racjonalny.

Docierają do nas głosy, że ludzi drażni, iż są odsyłani z kwitkiem, jeśli nie zaopatrzyli się rano w numerki porządkowe z datą i stanowiskiem obsługi. - Specjalnie zwolniłam się z pracy, by załatwić sprawę w wydziale komunikacji - mówi jedna z Czytelniczek. - W wydziale pustki, ale nikt mnie nie może obsłużyć, bo jest system zarządzania kolejką. To chore, bo panie sobie siedzą, ale nie kiwną palcem, tylko przewracają jakieś papiery.

Lepiej skoro świt

Tymczasem z oficjalnej informacji starostwa wynika, że system ma służyć usprawnieniu pracy. Numerki są wydawane bezpośrednio przed przystąpieniem do rejestracji pojazdów, po wcześniejszym sprawdzeniu kompletności dokumentacji. To codziennie można załatwić od 8.00 do 14.30, ale nie wszyscy mogą być obsłużeni tego samego dnia. W wydziale komunikacji sugerują, żeby przychodzić przed południem, zwłaszcza jeśli ktoś mieszka z dala od Chojnic.

Stoją na korytarzu

Wczoraj nie mogliśmy poprosić o komentarz dyrektora wydziału, bo nie było go w pracy. - U nas jest spokojnie - powiedziano nam w wydziale. - Nikt się nie skarży, ale faktycznie może być to dla niektórych uciążliwe, że stoją na korytarzu dość długo, bo wchodzi się teraz pojedynczo.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska