Chełmno oficjalnie przystąpiło do Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej. To sukces!

    mona

    Gazeta Pomorska

    Gazeta Pomorska

    Ewa Gerka (z lewej), dyrektor Muzeum Ziemi Chełmińskiej i  Elżbieta Pawelec z certyfikatami, które odebrały we Włocławku

    Ewa Gerka (z lewej), dyrektor Muzeum Ziemi Chełmińskiej i Elżbieta Pawelec z certyfikatami, które odebrały we Włocławku ©nadesłane

    Łatwiej promować miasto z zaświadczeniem o jakości usług.
    Ewa Gerka (z lewej), dyrektor Muzeum Ziemi Chełmińskiej i  Elżbieta Pawelec z certyfikatami, które odebrały we Włocławku

    Ewa Gerka (z lewej), dyrektor Muzeum Ziemi Chełmińskiej i Elżbieta Pawelec z certyfikatami, które odebrały we Włocławku ©nadesłane

    Oba certyfikaty przedstawicielki Chełmna odebrały podczas Wojewódzkich Obchodów Światowego Dnia Turystyki we Włocławku. Panie usłyszały też podziękowania za promocję Wiślanej Trasy Rowerowej.

    Certyfikat członkostwa w Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej odebrała Elżbieta Pawelec, inspektor ds. promocji turystycznej. Chełmno, po wieloletniej współpracy, oficjalnie przystąpiło do niej w tym roku.
    - Umożliwi nam to dodatkową promocję miasta na różnych rynkach turystycznych i udział w organizowanych przez nią kampaniach promocyjnych - mówi Elżbieta Pawelec. - To z kolei stworzyło również drogę do certyfikowania punktu informacji turystycznej mieszczącego się w Muzeum Ziemi Chełmińskiej. Zgłoszony został wniosek i po kontroli regionalnej komisji nasza Informacja Turystyczna otrzymała pozytywną certyfikację Polskiej Organizacji Turystycznej.

    Urząd Miasta, od powstania inicjatywy utworzenia w naszym województwie Wiślanej Trasy Rowerowej zaangażował się w jej tworzenie i promocję, m.in. przy opracowaniu materiałów promocyjnych czy oznakowaniu szlaku. Powstałe publikacje, dostępne też jako aplikacje mobilne, dostępne są w informacji turystycznej oraz na stronie internetowej trasy.

    W promocję tej trasy włączyło się również Koło Przewodników PTTK w Chełmnie w ramach tegorocznych "Spacerków po Chełmnie" organizując tematyczne wycieczki jej odcinkami.

    Dla miasta wejście do K-POT to wydatek rzędu 3 tys. złotych rocznie. - To bardzo szybko się zwróci, ponieważ możemy liczyć na dużą promocję, to ich zadanie, więc naprawdę o to dbają - mówi Magdalena Ludwikowska, szefowa chełmińskiej promocji. - Nie będą się wahać, czy wyjeżdżając gdzieś promować nasze miasto, produkty ani wtedy, gdy będą chcieli skierować do nas kroki z gośćmi zagranicznymi zajmującymi się promocją.
    Natomiast IT z certyfikatem to dla turysty i przedstawicieli branży sygnał jakości oferowanych usług. W regionie kujawsko-pomorskim jest 19 punktów i centrów informacji turystycznej, z czego 14 przystąpiło do certyfikacji. Chełmno wystąpiło o to po raz pierwszy.


    Czytaj e-wydanie »

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Pomorska.pl poleca

    Wideo