Największy portal społecznościowy chce wpisać się w krajobraz firmowych biur i konkurować z takimi markami jak Google, Microsoft czy LinkedIn.

Dlatego Facebook planuje wprowadzenie nowego serwisu dla pracowników - informuje portal Bankier.pl. 

CZYTAJ TEŻ: Dlaczego minister finansów chce wiedzieć więcej niż Google i Facebook?

Skoro z Facebooka korzystamy z pracy, firma z Doliny Krzemowej postanawia sprawić, by korzystało się z niego jeszcze wygodniej. Facebook pracuje nad "Facebook at Work" (Facebook w pracy) - wynika z nieoficjalnych informacji serwisu Financial Times, na które powołuje się Bankier.pl.

Nowy portal ma być odrębnym bytem. Profil na "pracowniczym Facebooku" nie będzie powiązany z profilem głównym. Podobne rozwiązania na rynku oferuje już Microsoft, LinkedIn czy Google.

CZYTAJ TEŻ I ZOBACZ: Mark Zuckerberg. Wyciekły zdjęcia założyciela Facebooka [wideo]
 

Źródło: Bankier.pl