Spotkanie ekspertów oraz przedstawicieli firm, które robią lub chcą robić biznes w sieci, odbędzie się w Poznaniu w dniach 15-16 października.

Daniel Burrus, futurysta okrzyknięty przez The New York Times jednym z trzech najważniejszych guru biznesowych, będzie gościem kolejnej edycji konferencji „e-nnovation more than experience” już w październiku w Poznaniu.

Burrus to jeden z czołowych na świecie specjalistów w dziedzinie przewidywania zmian technologicznych oraz ich wpływu na życie firm i klientów. Już w latach osiemdziesiątych przepowiedział powstanie cloud computing’u, użycie sztucznej inteligencji, masowe wykorzystanie technologii wireless i kilkunastu innych rozwiązań technicznych, które zmieniły oblicze biznesu w XXI wieku.

To autor kilku bestselerów, które znalazły się na szczytach list m.in. The Wall Street Journal, Amazon.com, USA Today i The New York Times. Doradzał wielu korporacjom, takim jak. Microsoft, Google, IBM czy Dell. 

– Obecność na jego wystąpieniu to pozycja obowiązkowa dla osób zarządzających czołowymi markami, twórców biznesów internetowych i przedsiębiorców chcących kroczyć drogą firm Apple, czy Google i uniknąć losu Kodaka – mówi Marcin Majchrzak z Grupy Allegro odpowiedzialny za organizację konferencji e-nnovation. – To wystąpienie doskonale wpisuje się w koncepcję naszego spotkania, które ma inspirować managerów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej do efektywnego wykorzystania boomu na rynku e-commerce.

E-nnovation to międzynarodowa konferencja, na której spotkają się przedstawiciele największych marek, stojących przed wyzwaniem przeniesienia swojego sukcesu do sieci. Nie zabraknie także twórców biznesów traktujących internet jako swoje naturalne środowisko. Merytorycznej wiedzy, ciekawych analiz i prognoz dla rynku dostarczą natomiast eksperci z dziedziny e-commerce z całego świata. Tegoroczne, trzecie z kolei, wydarzenie z cyklu e-nnovation, to także doskonała okazja spotkania znanych osób, których działania są inspiracją do tworzenia innowacyjnych projektów.

Uczestnicy konferencji będą dyskutować o najnowszych światowych trendach w branży e-commerce. Szczególną uwagę zwrócą na warunki rozwoju e-biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Omówią wyzwania stojące przed dojrzałymi firmami w związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży on-line. Przeanalizują przykłady sukcesów i porażek projektów e-commerce. Zastanowią się także nad możliwością zastosowania nowych technologii i rozwiązań usprawniających sprzedaż internetową.

Zgodnie z coroczną tradycją, konferencji towarzyszyć będzie również konkurs na najlepszy pomysł na biznes internetowy - „Start with e-nnovation”. W pojedynku startupów autorzy najlepszych inicjatyw zaprezentują swoje projekty przed jury, a finaliści przed wszystkimi uczestnikami spotkania.

W tegorocznej edycji e-nnovation wezmą udział osoby, które otrzymają specjalne zaproszenia. Będą to goście z całego świata, reprezentanci wielu sektorów gospodarki. E-nnovation nadal pozostaje wydarzeniem otwartym. Organizatorzy przewidzieli specjalną pulę miejsc dla osób samodzielnie dokonujących zgłoszenia za pośrednictwem formularza aplikacyjnego na stronie internetowej. Szczególnie mile widziani będą twórcy ciekawych pomysłów i projektów, którym obecność na konferencji mogłaby pomóc w ich realizacji.

–  Chodzi nam przede wszystkim o osoby rozpoczynające przygodę w świecie e-commerce, mogące wynieść wiele korzyści ze spotkania z potentatami branży – podsumowuje Marcin Majchrzak. – Udział w wydarzeniu mają zagwarantowany również członkowie 12 zespołów zakwalifikowanych do drugiego etapu konkursu „Start with e-nnovation” – dodaje.

Organizatorem e-nnovation jest Grupa Allegro.

Więcej informacji można uzyskać na stronie konferencji http://e-nnovation.pl/ oraz w serwisie Facebook.com http://www.facebook.com/ennovation.