Artykuły przemysłowe i tekstylia to świetny sposób na przyciągnięcie klienta do dyskontu.

Jeronimo Martins Polska wchodzi w kolejny segment rynku. Sieć otwiera dyskonty non-food pod nazwą Towaroteka. Jak dowiedział się portal dlahandlu.pl, takie sklepy funkcjonują na razie w Gdyni i Ostrołęce. Sklep w Gdyni ruszył w listopadzie ub.r. przy ul. Gniewskiej 2 i w Gdańsku przy ul. Żwirki i Wigury 4/3. Wcześniej w pierwszej z tych lokalizacji funkcjonowała Biedronka. Towaroteka w Ostrołęce również zastąpiła Biedronkę (ul. Dzieci Polskich). Asortyment Towaroteki stanowią m.in. odzież, zabawki, małe AGD.

Znak towarowy "Towaroteka" został zarejestrowany w Urzędzie Patentowym RP dla Jeronimo Martins przez wyspecjalizowaną spółkę Optimum Mark, która zajmuje się właśnie rejestracją znaków towarowych dla właściciela sieci Biedronka. Rejestracja w UP nastąpiła jeszcze w 2008 roku, jednak pierwsze placówki pojawiły się na rynku dopiero w 2013 roku. W Polsce funkcjonuje sieć dyskontów non-food Pepco oraz KiK i Textilmarket - informuje portal dlahandlu.pl

.