Jak pisze "Puls Biznesu", na początek resort chce wprowadzić zmiany w obszarze reklamy. Cytowana przez "PB" Milena Kruszewska, rzecznik resortu, podkreśla, że najpierw trzeba sprawdzić, czy reklamy suplementów nie wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości produktów. Nieoficjalnie mówi się m.in. o ograniczeniu liczby reklam suplementów diety, a także wysokich karach dla podmiotów, które nie przestrzegają przepisów.
Źródło: Puls Biznesu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Skrzynecka przesadza z retuszem? Tak wymalowała się na wycieczkę. Jak w tym chodzić?
- Taka jest Roxie za kulisami "TzG". Prawda o jej zachowaniu wyszła na jaw [WIDEO]
- Jakie wykształcenie ma Jolanta Kwaśniewska? Będziecie zaskoczeni!
- Tak dziś wygląda Małgorzata Maier z "Big Brothera". Uwierzycie, że ma 57 lat?!