Jak podał portal dlahandlu.pl, powołując się na biuletyn PIH, elektroniczne dane transakcyjne z reprezentatywnej próby sklepów małoformatowych pod kątem znaczenia sprzedaży słodkich i słonych przekąsek Centrum Monitorowania Rynku.
Czytamy tam też, że trzema najpopularniejszymi kategoriami produktowymi w sklepach małoformatowych są piwo, papierosy i wódka, które łącznie odpowiadają za 40 proc. transakcji w małych sklepach. Produkty skategoryzowane jako słodkie i słone przekąski łącznie odpowiadająca za ok. 10 proc. transakcji. Głównymi grupami asortymentowymi wchodzącymi w skład przekąsek są: batony, wafle impulsowe, chipsy, chrupki, słone paluszki oraz rogaliki z nadzieniem.
W rankingu top 1000 najczęściej kupowanych wszystkich produktów paczkowanych przekąski są licznie reprezentowane. Wysoko na tej liście znajdują się między innymi Kinder Niespodzianka, rogaliki 7 Days, wafelki Prince Polo Classic XXL i Grześki, batony Snickers oraz małe i duże paczki chipsów Lay’ s o smaku zielonej cebulki - wynika z biuletynu PIH.
Źródło: PIH, dlahandlu.pl
Plan na budowę Tarczy Wschód – minister podał szczegóły
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pakosińska w letniej stylizacji i sandałach. Trudno odciągnąć wzrok od jej stóp
- Tak Emilia Krakowska wystroiła się na pogrzeb. Padniecie na widok tych zdjęć
- Mama Pavlović to prawdziwa rakieta! 91-latka pokazała, co potrafi [FOTO]
- Ulubieńcy Miszczaka szykują się do śniadaniówki w Polsacie? Oto, co nam mówią