- Kupiłam laminarkę dla mojej firmy i serek dla siebie - opowiada rozżalona chojniczanka. - A przy kasie dowiedziałam się, że rachunku tylko na laminarkę nie mogą mi w Lidlu wystawić, bo nie. Łącznie z serkiem, już tak. Najpierw się zgodziłam, ale potem pomyślałam, że to przecież absurd, bo takiego rachunku nie przedłożę w pracy. Czy to uczciwe praktyki?
Jak podkreśla, takich kłopotów nie miała w innych sklepach - zawsze, gdy tylko prosiła o rachunek na jedną rzecz, odbywało się to bez problemu.
W Lidlu numery telefoniczne sklepów są zastrzeżone i kontakt z kierownictwem utrudniony. Można zgłosić problem na infolinię 0800 507 777, ale wyjaśnianie sprawy przez rzecznika może potrwać nawet dwa tygodnie. Rzecznik praw konsumenta w Chojnicach jest na urlopie, ale w Urzędzie Skarbowym wytłumaczono nam, że sklep nie miał innego wyjścia, skoro został już wystawiony paragon na dwa produkty. - Klientka powinna wcześniej zasygnalizować, że jedną rzecz chce na fakturę - twierdzą w skarbówce.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kubicka na ostatniej prostej przed porodem. Takiej jej jeszcze nie widzieliście
- Izabela Trojanowska wywraca oczami na pytanie o wiek. Słusznie się oburzyła?
- Maciej Zakościelny przyznał się do uzależnienia. Wyznał wszystko przed kamerą
- Miliarder Omeny Mensah przebrał się za mandarynkę! Projektant gwiazd ocenia [ZDJĘCIA]