To nie pierwszy raz, gdy marka Gillette w swojej reklamie sięga po ważne tematy. Ich kampania z początku tego roku wywołała wiele kontrowersji, a była wymierzona w złe wzorce męskości i zwracała uwagę na zmianę społeczną, która musi mieć swoje odzwierciedlenie w wychowaniu przyszłych pokoleń mężczyzn.
Odbiorcy się wtedy podzielili - wiele osób zarzucało firmie hipokryzję i uważało, że reklama jest oparta na stereotypach. Inni doceniali zwrócenie uwagi na niezwykle ważny społecznie temat. Tak czy inaczej spot, który został opublikowany w styczniu tego roku ma w tej chwili grubo ponad 30 mln wyświetleń.
Najnowsza reklama marki, wypuszczona przed weekendem, już ma ich ponad 700 tysięcy. To historia transpłciowego chłopaka, którego ojciec uczy jak się golić. Pełna emocji reklama kończy się zdaniem "Whenever, wherever, however it happens, your first shave is special", czyli "Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek to się stanie, twoje pierwsze golenie jest wyjątkowe".
Jak na razie nowy spot reklamowy spotyka się w większości z pozytywnymi reakcjami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Justyna Steczkowska hipnotyzuje zgrabną łydką na gorącym piasku. Co za figura! [FOTO]
- Mąż Kwaśniewskiej udaje zwykłego Polaka. Sprząta w barze, ma zegarek za kilka pensji
- Plan Dagmary Kaźmierskiej legł w gruzach. Straciła gigantyczne pieniądze
- Smaszcz jak lwica broni Hakiela. Tak komentuje aferę z Kaźmierską