Nowozelandzkie linie lotnicze wyprodukowały wideo przeznaczone do pokazywania na trasach krajowych, na którym pilot i załoga pokładowa "ubrani" są jedynie w body paint - makijaż, który przypomina ich normalne mundury.
Kiedy załoga pokazuje pasażerom jak postępować w nagłym wypadku, ich intymne części ciała są sprytnie zakryte przez maski tlenowe, kamizelki ratunkowe, pasy bezpieczeństwa i walizki.
Ponad 3-minutowy film "Podstawy bezpieczeństwa odsłonięte" i utrzymana w tym samym stylu 45-sekundowa reklama telewizyjna przykuwają pasażerów do wbudowanych w siedzenia samolotowe ekranów. Filmik został także zaprezentowany na YouTube, gdzie oglądany był już ponad 2 miliony razy.
Air New Zealand już wcześniej wykorzystywała body painting w swojej kampanii tanich lotów "Załoga Air New Zealand nie ma nic do ukrycia".
Nakręcenie każdego klipu trwało tylko jeden dzień i kosztowało jedynie do 15 proc. tego, ile kosztuje wyprodukowanie zwykłej reklamy. Mimo że załoga nie otrzymała za występ w wideoklipie żadnych dodatkowych pieniędzy, podobno wykonywała swoje zadanie z przyjemnością - podaje telegraph.co.uk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Torbicka kontra Derpienski na Festiwalu w Cannes. Cicha elegancja czy róż i cekiny?
- O tej relacji Rosiewicza i Villas nikt nie wiedział. Prawda wyszła na jaw teraz
- Roxie obwieszona Chanel wybierała obrączki z Kevinem. Mieli wyjątkowe towarzystwo
- Foremniak obnaża sfatygowane stopy. Mogła oszczędzić nam takich widoków? [FOTO]