MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Mirosław Ślachciak: - Teraz jesteśmy Pracodawcami Pomorza i Kujaw

(d-ka)
Mirosław Ślachciak: -  Jesteśmy pionierami, jeśli chodzi o instytucje współpracy związków zawodowych, pracodawców i administracji.
Mirosław Ślachciak: - Jesteśmy pionierami, jeśli chodzi o instytucje współpracy związków zawodowych, pracodawców i administracji. Nadesłane
W komunikacji z przedsiębiorcami chcą postawić na nowoczesne platformy społecznościowe.

 Nadal wychodzą naprzeciw potrzebom firm. Zwłaszcza, gdy dotyczą one innowacyjności. Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców zmienił nazwę na Pracodawcy Pomorza i Kujaw. Od dziś firmy mogą korzystać z serwisu informacyjnego pracodawcy.info.pl.

Po pierwsze dialog
- Za nami ciekawe inicjatywy związane z dialogiem społecznym i wspieraniem rozwoju innowacyjnego firm - mówi Mirosław Ślachciak, prezes organizacji. - Jesteśmy pionierami w zakresie współpracy związków zawodowych, pracodawców i administracji. Pokazujemy przedsiębiorcom, jak duże korzyści można osiągnąć
przez rozmowę z partnerami społecznymi. Zależy nam też na ciągłym wprowadzaniu w firmach innowacji. Dlatego organizujemy tak ciekawe programy wsparcia jak Voucher badawczy.

Związek, wykorzystując swoje doświadczenie, rozpoczyna kompleksową kampanię promującą dialog społeczny i organizację, której wizerunek odświeża. Zaczął od zmiany nazwy i identyfikacji wizualnej. Przed organizacją wiele spotkań biznesowych oraz tradycyjnie integracyjnych, które są forum wymiany informacji i nawiązania nowych relacji pomiędzy przedsiębiorcami. - Pod tym względem nie zmieniamy się, nadal wychodzimy naprzeciw potrzebom regionalnych przedsiębiorców, ale idziemy o krok dalej - dodaje Ślachciak.

Za pomocą kampanii promocyjno-informacyjnej, realizowanej w ramach projektu "Dialog pracodawców Pomorza i Kujaw", organizacja chce, by pracodawcy z naszego regionu dowiedzieli się więcej o tym, co robi oraz, jak ważne jest prowadzenie dialogu społecznego.

Pomoże Facebook
W komunikacji z przedsiębiorcami związek chce postawić na nowoczesne formy społecznościowe. Niebawem uruchomi specjalną platformę elektroniczną do komunikacji. Rozpoczął pracę nad rozwinięciem swojego profilu na Facebook' u. Są już pierwsze efekty w postaci wzrostu obserwujących o kilkaset procent.

- Mam nadzieję, że dzięki otwarciu się na nowe kanały informacji i dialogu, takie jak media połecznościowe czy planowana platforma elektroniczna, udowadniamy regionalnym firmom, że idziemy z duchem czasu oraz wsłuchujemy się w potrzeby rynku. Dzięki nowym narzędziom, pod zmienioną nazwą, chcemy pokazać, jak wiele można zdziałać razem. Nie jest to proste, ale w ponad 20-letniej historii z powodzeniem zrealizowaliśmy już nie jeden trudny cel - podsumowuje prezes związku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska