Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna Polishopa On-Line Business Match 21-22 września. Udział bezpłatny, zapisy trwają

OPRAC.:
Katarzyna Paczewska
Katarzyna Paczewska
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Pixabay.com
21-22 września odbędzie się Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna Polishopa On-Line Business Match. Udział w nim mogą wziąć przedsiębiorcy, eksperci, specjaliści, entuzjaści i wszyscy zainteresowani wykorzystaniem metod Design Thinking oraz Service Design w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług, poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań, czy projektowaniu usług zorientowanych na użytkownika.

Udział w giełdzie jest bezpłatny, a zarejestrowani uczestnicy otrzymają dodatkowo nieodpłatny dostęp do konferencji Polishopa Design Thinking Conference.

Może to Cię też zainteresuje...

Giełda odbędzie się w dniach 21-22 września, w godz. 9-18. Rejestracja trwa. Aby zapisać się na giełdę należy do 17 września zarejestrować firmę za pośrednictwem systemu https://polishopa2020.b2match.io/signup, utworzyć konto firmowe, zalogować się do systemu za pośrednictwem linka otrzymanego na podany wcześniej adres mailowy, uzupełnić profil firmowy o propozycje współpracy w zakresie oferty produktu, usługi, projektu, inwestycji czy zapotrzebowania na konkretny rodzaj porozumienia, a na końcu wybrać partnerów do rozmów biznesowych.

Organizatorami wydarzenia są: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, Shopa oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Więcej informacji na stronie Międzynarodowej Giełdy Kooperacyjnej Polishopa On-line Business Match - https://polishopa2020.b2match.io/.

Bydgoszcz gości w murach Opery Nova prawie 500 osób. Przyjechali nie tylko z Polski, ale z całego świata. To sympatycy, praktycy, eksperci, którzy pracują i inspirują się metodyką Design Thinking. Radek Ratajczak opowiada o Polishopie:(wideo: AGW)- To myślenie projektowe,  innowacyjna metoda rozwiązywania problemów - podkreśla Radek Ratajczak, ekspert i fan Desing Thinking, pomysłodawca Polishopa Design Thinking Conference Bydgoszcz, która obywa się już po raz piąty.  - Łączy myślenie kreatywne, intuicyjne z analitycznym. Skupiamy się na problemie, by go rozwiązać i zaoferować produkt lub usługę idealnie dopasowane do najbardziej palących potrzeb użytkownika. Koncentrujemy się na rozwiązaniu przyczyn, a nie tylko skutków. W centrum procesu jest zawsze człowiek - użytkownik. Radek Ratajczak myśli projektowo. Zgodnie z Design Thinking. To ujęło bez reszty jego serce i głowę [rozmowa]W pierwszym dniu konferencji, 4 czerwca,   Radek Ratajczak  opowiadał,   jak stworzyć ekosystem dla osób, które chcą pracować według zasad Design Thinking: - Potrzeba do tego zaufania, buforu na porażkę i dobrze wypracowanej przestrzeni. Nie uda się to w firmie,  gdzie obowiązuje struktura organizacyjna,  w której liczą się tylko tabelki, rozliczanie co do minuty, a pracownicy najbardziej skupiają się, by nie popełnić błędu  i nie podpaść szefowi, niż na współpracy. Trzeba im pozwolić mylić się, dlatego tak ważny jest bufor na porażkę. Należy też dostosować zadania do zdolności konkretnej osoby. Pracownik wykonujący jedynie  polecenia zwierzchnika nie jest kreatywny. Wśród  prelegentów należy także wymienić  Mito Mihelica,  szefa  Design Thinking w Viessmann Group, jednym z wiodących światowych producentów systemów grzewczych, przemysłowych i chłodniczych. Pracując w korporacji prowadził również laboratorium użytkowo w pionierskiej firmie w dziedzinie inteligentnych rozwiązań mieszkaniowych. Polishopa. Prelegent Krzysztof Ożóg - co go fascynuje w design thinking? (wideo: Agata Wodzień).Do Bydgoszczy przyjechał również  Min Basadur z Kanady,  który zaczął rozwijać swoje dywagacje na temat rozwiązywania problemów i innowacji „na miejscu” w Procter & Gamble. Uzyskał ochronę dla trzech patentów w Stanach Zjednoczonych i stworzył ogólnopolską praktykę konsultacyjną „Celowej zmiany”, którą włączył do nagradzanej pracy doktorskiej na Uniwersytecie w Cincinnati. Kamil Koziel (Prezart) to  z kolei swego rodzaju rekordzista w przygotowywaniu prezentacji. Prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Opowiadał o tym, jakich błędów nie popełniać robiąc prezentację. Natomiast Mikołaj Winkiel mówił np., jak ciekawie wykorzystać analitykę, by poznać klientów. Reprezentuje firmę Brand24, która zebrała 30 mld wpisów z internetu.Polishopa. Uczestnik Dariusz Wolski - dlaczego bierze udział?

Polishopa 2018. Kochają myśleć inaczej. Projektowo! Jest ich...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska