- Grupa RMF będąca liderem rynku radiowego w Polsce zaoferowała dobrą cenę za stacje radiowe, które w Mediach Regionalnych nie stanowiły podstawowej działalności, stąd decyzja o sprzedaży Grupy Gra - mówi Dorota Łojewska, Krajowy Dyrektor Marketingu.
Spółka Multimedia planuje pozostawienie marki Radia Gra, wykorzystanie potencjału zatrudnionego obecnie zespołu oraz kontynuowanie działalności Grupy Gra w takim charakterze jak dotychczas.
Ponadto zarówno Media Regionalne, jak i Multimedia, zainteresowane są kontynuacją współpracy w obszarze obsługi reklamowej i promocyjnej produktów Mediów Regionalnych ("Teraz Toruń", "Gazeta Pomorska", "Sweet Deal").
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wiemy, kto wspiera Magdę Mołek w trudnych chwilach. Tak dyskretny przyjaciel to skarb
- Rodzina z "Nasz nowy dom" przeżyła lata gehenny. Wiemy, kto wyciągnął do nich dłoń
- Córka Ilony Ostrowskiej wdała się w mamę. Pójdzie w jej ślady i podbije Polskę? FOTO
- Maria z "Sanatorium" żyje jak królowa! Dziedziczkę fortuny zna cały Konstancin [FOTO]