MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kup voucher na usługę w przyszłości i pomóż firmom z Bydgoszczy

(TIK)
Voucher jest na okaziciela, zawiera nazwę firmy, nominał i ma numer
Voucher jest na okaziciela, zawiera nazwę firmy, nominał i ma numer 123RF.com
Projekt voucherów "Okolica" jest inicjatywą Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. Cel? Pomoc lokalnym mikroprzedsiębiorcom z Bydgoszczy w przetrwaniu kryzysu gospodarczego spowodowanego epidemią koronawirusa COVID-19.

Voucher umożliwia zakup w przyszłości usługi od firmy usługowej publikującej swoją ofertę z cennikiem na portalu www.lokalnybiznes.byd.pl. Voucher ma nominał 50, 150 i 400 zł (kwoty brutto). Przy wykupie vouchera przyszły nabywca usługi wpłaca zaliczkę 20 proc. ceny brutto vouchera. Okaziciel vouchera za usługę kosztującą w standardowym cenniku np. 50 zł płaci 10 zł zaliczki od razu na konto firmy, a pozostałą kwotę dopłaca w chwili skorzystania z usługi.

Nominał nie oznacza, że nabywca musi zakupić usługę o dokładnie takiej wartości – to szacunkowa wartość, różnicę między zaliczką a faktyczną ceną usługi klient dopłaca przy skorzystaniu z usługi.

Klient zamawiający voucher na stronie www.lokalnybiznes.byd.pl wybiera z menu firmę usługową (w menu dane adresowe firmy i krótki opis oferty, odesłanie do strony lub do profilu na Facebooku) i określa nominał vouchera. Voucher ma różne nominały do wyboru (50, 150, 400). Klient podaje w zamówieniu numer telefonu (do ewentualnego kontaktu) i adres e-mail (do wysłania vouchera). Klient nie określa jaką usługę nabywa, tylko za jaką kwotę (usługę wybierze w zależności od swoich potrzeb w momencie realizacji vouchera).

Voucher jest na okaziciela, zawiera nazwę firmy, nominał i ma numer (składający się z 10-cyfrowego NIP-u firmy usługowej i numeru kolejnego vouchera w tej firmie). Voucher jest wysyłany na podany adres e-mail. Na voucherze jest adnotacja, jaką kwotę zaliczki nabywca vouchera ma wpłacić na jakie konto. W opisie operacji przelewu klient podaje ten właśnie numer. Na voucherze nie ma numeru telefonu ani e-maila klienta - voucher jest na okaziciela.

Firma usługowa dostaje e-mailem informację na koniec dnia, jakie vouchery zamówiono (numer kolejny vouchera, nominał vouchera, e-mail klienta, telefon klienta).

Wystawca vouchera monitoruje swoje konto i sprawdza czy są wpłaty zaliczek oznaczonych numerami. Jeżeli w ciągu 5 dni nie ma wpłaty, pracownik firmy usługowej wysyła SMS na podany nr telefonu z przypomnieniem o wpłacie.

Po ustaniu epidemii klienci umawiają się na korzystanie z usług świadczonych przez firmy usługowe.

Firma usługowa ma listę wykupionych voucherów, z której wykreśla te zrealizowane i wpisuje datę wykreślenia. Jeżeli voucher o danym numerze nie został opłacony albo został już zrealizowany, firma odmawia realizacji (tj. nie uznaje wniesionej zaliczki, ale usługę może wykonać - to zależy od decyzji firmy usługowej).

Więcej informacji na temat akcji na stronie www.lokalnybiznes.byd.pl.

od 7 lat
Wideo

Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska