Marzy wtedy o pobycie w luksusowym SPA na końcu świata oraz o spotkaniu z… Wojciechem Cejrowskim!
To wybrane wyniki najnowszego raportu pt. Czas na przerwę – badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SMG/KRC Millward Brown w październiku 2009 roku, na próbie 1000 kobiet w wieku 25 - 45 lat, korzystających z Internetu i pracujących zawodowo. – wykonanym dla marki KIT KAT Senses na zlecenie firmy Nestlé Polska S.A.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Pogrzeb Jacka Zielińskiego wydarzeniem ostatnich lat. Koncerty jak na festiwalu
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]
- Ostra balanga Szwed po finale "TTBZ". Tak potraktowała prezenty od fanów [ZDJĘCIA]
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat