Grzegorz Zajączkowski opowiada o nowej metodzie zwiększania oglądalności swoich filmów a dodatkowo przedstawia sporą dawkę nowości, jaka przed nami na Facebooku, Instagramie, Tik Toku, Linked In.
Polecamy także:
Marketing na luzie. Nowa aplikacja VERO szturmem podbija internet [wideo]
Trendy w reklamie na 2018. Rozmowa z Michałem Pawlakiem z Oponeo [wideo]
Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?