Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem Netto to jeden z etapów strategii firmy Gzella, która sukcesywnie poszerza dostępność wyrobów przez nowe kanały dystrybucji. W stałym asortymencie sieci Netto, obecnej na polskim rynku od ponad 20 lat, znajdziemy osiem produktów firmy Gzella.
Gzella Osie. Zdobywa uznanie i klientów, i organizacji państwowych
- Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski. Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – mówi Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu w firmie Gzella.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak malutkie dziecko Strasburgera traktuje 77-letniego tatę. Wydało się przypadkiem
- Zapendowska nie pokazuje się już publicznie. Jej ostatnie zdjęcie trafiło do sieci
- Kożuchowska z mężem sfotografowani na komunii syna. Wyglądała jak pierwsza dama |FOTO
- Tak Agata Duda wystroiła się na pogrzeb. Wszyscy na nią patrzyli [ZDJĘCIA]