Te coroczne eventy, pokazują nam, w którym kierunku idą zmiany i czego możemy się spodziewać lada moment, tak jak chociażby zmiana logo Facebooka i jego wyglądu na urządzeniach mobilnych i desktopach.
O tych i wielu innych zmianach z zakresu reklamy internetowej Grzegorz Zajączkowski w "Marketingowym podsumowaniu maja"
Polecamy także: Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?
Polecamy także: Marketing na luzie. Nowa aplikacja VERO szturmem podbija internet [wideo]
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?