O przeprowadzenie kampanii reklamującej podziemną trasę turystyczną i skansen architektury przemysłowej D.A.G. rywalizuje dziewięć firm.
- Rozwiązanie przetargu nastąpi w ciągu nadchodzących dni - mówi Jerzy Woźniak, zastępca szefa kancelarii prezydenta Bydgoszczy. - Wtedy tez będzie można ogłosić, które z przedsiębiorstw zajmie się kampanią promującą muzeum na terenie dawnej fabryki nitrogliceryny.
Do przetargu zgłosiły się firmy: Abak, Quattro por Quattro, Max Media, M Promotion, Target Group, Gra, Unigraf, Remedia i Start. Zwycięzca będzie zobowiązany do końca roku przygotować strategię i przeprowadzić kampanię promującą bydgoską atrakcję za pomocą bilboardów, plakatów oraz między innymi telewizyjnych spotów reklamowych.
- Kampania będzie miała zasięg regionalny, ponieważ jest finansowana z pieniędzy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - wyjaśnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta miasta.
Czytaj e-wydanie »Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak Ostrowska-Królikowska traktuje nieślubne dzieci. Nie każdego na to stać
- Ewa Farna chudnie w oczach! Wyciska z siebie siódme poty na sali treningowej
- Złote talerze, pięć sukienek, koncerty gwiazd. Ślub Rutkowskich będzie "na bogato"
- Skaldowie przestaną grać po śmierci Jacka Zielińskiego? Brat przekazał decyzję