Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Urząd Miejski mamy dobry i tani

(dd)
W wydziale komunikacji obsługiwani jesteśmy  sprawnie. A potem stajemy w długiej kolejce do  jedynej kasy.
W wydziale komunikacji obsługiwani jesteśmy sprawnie. A potem stajemy w długiej kolejce do jedynej kasy. Piotr Bilski
Wczoraj, nie ukrywając zadowolenia, Ratusz ogłosił wstępne wyniki ankiety przeprowadzonej wśród petentów.

Przez kilka dni grudziądzanie załatwiający swoje sprawy w magistracie oceniali fachowość obsługi i sprawność organizacyjną. Wypełniane ankiety wrzucali do urn. Wczoraj Ratusz poinformował co było w 500 wypełnionych kwestionariuszach.

- Generalna ocena pracy naszych urzędników i jakość usług, świadczonych w Ratuszu jest pozytywna - mówi Cezary Oracki, rzecznik prezydenta Grudziądza. Jak zapewnia głosów krytyki nie było wiele. A jeśli już, to była to krytyka konstruktywna.

Co nie podoba się interesantom? Przede wszystkim długie kolejki przed jedyną kasą w budynku przy ul. Mickiewicza, brak kserokopiarek w Biurach Obsługi Petenta. Niepełnosprawni skarżyli się na brak dogodnego dojazdu do biura miejskiego rzecznika konsumentów.

- Wyciągniemy wnioski z tej ankiety. Na przykład decyzja o utworzeniu dodatkowej kasy już zapadła, będzie to jednak możliwe dopiero w przyszłym roku, kiedy znajdą się na to pieniądze w nowym budżecie miasta - zapewnia rzecznik Oracki.

Także wczoraj Ratusz pochwalił się piątym miejscem w rankingu miesięcznika "Wspólnota". Zajął je jako jeden z najtańszych w utrzymaniu urzędów miast powiatowych w kraju. Wydatki poniesione w latach 2002-2004 przeliczano na liczbę mieszkańców.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska