Urząd Miejski mamy dobry i tani

    Urząd Miejski mamy dobry i tani

    (dd)

    Gazeta Pomorska

    Aktualizacja:

    Gazeta Pomorska

    W wydziale komunikacji obsługiwani jesteśmy  sprawnie. A potem stajemy w długiej kolejce do  jedynej kasy.

    W wydziale komunikacji obsługiwani jesteśmy sprawnie. A potem stajemy w długiej kolejce do jedynej kasy. ©Piotr Bilski

    Wczoraj, nie ukrywając zadowolenia, Ratusz ogłosił wstępne wyniki ankiety przeprowadzonej wśród petentów.
    W wydziale komunikacji obsługiwani jesteśmy  sprawnie. A potem stajemy w długiej kolejce do  jedynej kasy.

    W wydziale komunikacji obsługiwani jesteśmy sprawnie. A potem stajemy w długiej kolejce do jedynej kasy. ©Piotr Bilski

    Przez kilka dni grudziądzanie załatwiający swoje sprawy w magistracie oceniali fachowość obsługi i sprawność organizacyjną. Wypełniane ankiety wrzucali do urn. Wczoraj Ratusz poinformował co było w 500 wypełnionych kwestionariuszach.


    - Generalna ocena pracy naszych urzędników i jakość usług, świadczonych w Ratuszu jest pozytywna - mówi Cezary Oracki, rzecznik prezydenta Grudziądza. Jak zapewnia głosów krytyki nie było wiele. A jeśli już, to była to krytyka konstruktywna.


    Co nie podoba się interesantom?

    Przede wszystkim długie kolejki przed jedyną kasą w budynku przy ul. Mickiewicza, brak kserokopiarek w Biurach Obsługi Petenta. Niepełnosprawni skarżyli się na brak dogodnego dojazdu do biura miejskiego rzecznika konsumentów.


    - Wyciągniemy wnioski z tej ankiety. Na przykład decyzja o utworzeniu dodatkowej kasy już zapadła, będzie to jednak możliwe dopiero w przyszłym roku, kiedy znajdą się na to pieniądze w nowym budżecie miasta - zapewnia rzecznik Oracki.


    Także wczoraj Ratusz pochwalił się piątym miejscem w rankingu miesięcznika "Wspólnota". Zajął je jako jeden z najtańszych w utrzymaniu urzędów miast powiatowych w kraju. Wydatki poniesione w latach 2002-2004 przeliczano na liczbę mieszkańców.


    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Pomorska.pl poleca

    Wideo