(ak)

    Gazeta Pomorska

    Aktualizacja:

    Gazeta Pomorska

    Dyrektor do spraw zarządzania wiedzą (ang. chief knowledge officer), to młode stanowisko. Pojawiło się najpierw w dużych firmach konsultingowych.
    Zwykle jest to samodzielne stanowisko. Do obowiązków dyrektora od zarządzania wiedzą należy zaplanowanie i wprowadzanie systemu przekazywania wiedzy wewnątrz i na zewnątrz firmy. Osoba taka powinna zadbać o odpowiednie narzędzia do komunikowania się, takie jak poczta elektroniczna, tematyczne bazy danych. Człowiek na tym stanowisku odpowiada też często za współpracę pomiędzy działami a oddziałami firmy. Może do tego służyć np. redagowanie biuletynu firmowego dla pracowników.

    Powinna to być osoba zwykle z wyższym wykształceniem posiadająca wiedzę z zakresu systemów informacyjnych. Najlepiej jeśli posiada zdolności przywódcze, organizacyjne, jest komunikatywna i posiada odpowiednie zdolności interpersonalne.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Pomorska.pl poleca

    Wideo