Artyści mówią o sobie: "Jesteśmy współczesnymi, miejskimi humanistami. Wprowadzamy w przestrzeń miejską, która jest odhumanizowana, skomercjalizowana i nasycona reklamami, ludzkie wartości. Nośnik billboardowy, tradycyjnie używany do ekspozycji komercyjnych reklam, zmienia swoją funkcję i służy tu do prezentacji sztuki". Billboard prezentowany przy CSW był pokazywany w Warszawie, po raz pierwszy jest w Toruniu. GR rozszyfrowuje akronim i wyjaśnia, co znaczy. Skrót ten, to współczesna wersja słynnej, platońskiej triady (dobro, prawda, piękno). - To skrócony zbiór wartości, którym kieruje się nasze społeczeństwo: harmonia, wolność, dobro, piękno - mówią.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice