Dla Mike'a Sinyarda, twórcy amerykańskiej marki Spezialized, złoto Kwiatkowskiego ma ogromne znaczenie. To drugie mistrzostwo świata w wyścigu ze stratu wspólnego dla tej firmy rowerowej, która istnieje od 40 lat. - To wspaniałe zwycięstwo akurat na 40-lecie naszej firmy. Świetnie było oglądać sukces 24-letniego chłopaka, który nie był nawet na liście faworytów, a wygrał pierwsze złoto dla swojego kraju - podkreślił Sinyard.
Dodał także, że najbardziej zaimponowała mu odwaga i wyczucie odpowiedniego momentu do ataku młodego torunianina. - Niektórzy twierdzą, że w kolarstwie liczy się przede wszystkim Tour de France, a mistrzostwa świata są dla koneserów. Prawda jest taka, że tęczową koszulkę możesz nosić przez cały rok - dodał.
Kwiatkowski po raz pierwszy w tęczowej koszulce mistrza świata wystartuje w niedzielę w klasyku Dookoła Lombardii. Sinyard obiecał, że do tego czasu rower ze spacjalnymi tęczowymi wstawkami będzie gotowy. - Rozmawialiśmy o tym w poniedziałek i już na tym pracujemy, mamy nowe grafiki. Będziemy pracować nad tym w USA i mam nadzieję, że będziemy mogli zaproponować coś Michałowi w ciągu najbliższych kilku dni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagłe wieści o Janinie i Tadeuszu z "Sanatorium miłości"! Znamy sensacyjne szczegóły
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco