Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dobra wiadomość dla klientów Energi z Włocławka. Przy ul. Kruszyńskiej, w markecie "Tesco" możecie załatwić swoje sprawy!

(Erka)
Masz wątpliwosci co do rachunku za energię? Za dużo płacisz? Dowiesz się wszystkiego w punkcie w "Tesco".
Masz wątpliwosci co do rachunku za energię? Za dużo płacisz? Dowiesz się wszystkiego w punkcie w "Tesco". Wojciech Alabrudziński
Zamknięcie Biura Obsługi Klientów "Energi", które znajdowało się w centrum miasta, spotkało się z oburzeniem naszych Czytelników. Nie pomógł nawet fakt, że przeciw likwidacji był prezydent Włocławka.

Wielokrotnie pisaliśmy o perypetiach Czytelników, którzy nie mogli uzyskać potrzebnych im informacji przez telefon. Infolinia, ich zdaniem, nie spełniała oczekiwań. - Jestem emerytką, zamierzam sprzedać mieszkanie - mówi pani Anna Jadecka - Płocka. - Muszę zlikwidować umowę z "Energą". Nie mogę się dodzwonić na infolinię, zresztą, co to za załatwianie przez telefon? Albo przez internet? Przecież ja nawet nie mam komputera!

Punkt na wyspie

Czytelniczce pozostała tylko podróż do Torunia, gdzie jest biuro firmy. - Ja nie ma na to ani zdrowia, ani pieniędzy - twierdzi oburzona kobieta, która interweniowała w naszej redakcji kilka dni temu.
Dla włocławianki pani Anny i wszystkich Czytelników, którzy są klientami "Energi", mamy dobrą wiadomość - w markecie przy ul. Kruszyńskiej, na tak zwanej "wyspie", powstał punkt sprzedaży.

Co będzie można tu załatwić? - Na przykład podpisać umowę na założenie licznika lub przepisać go na nowego odbiorcę - mówi Beata Ostrowska, rzeczniczka prasowa Grupy Energa.

Punkt nie działa tak, jak Biuro Obsługi Klienta, ale na pewno ułatwi życie odbiorcom prądu we Włocławku i okolicach. Tutaj nie załatwimy spraw związanych z windykacją a także rozliczeniem faktur za zużycie energii.

- W tym zakresie do dyspozycji klientów indywidualnych jest telefoniczne Biuro Obsługi Klienta - mówi Beata Ostrowska. Do BOK-u można dzwonić codziennie w godz. 8-20 pod numer 555 555 555, zaś sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, można wyjaśnić dzwoniąc pod numer 555 555 599.

Jak twierdzi rzeczniczka, dodzwonienie się na infolinię nie powinno już być problemem. System usprawniono.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska