MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Inowrocławskie Solanki turystyczną wizytówką regionu

redakcja
redakcja
Jest powód do zadowolenia. Inowrocławskie Solanki zdobyły nominację do ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest wskazanie Najlepszego Produktu Turystycznego 2013.

Polecamy również: Fotograficzne spacery po Solankach [zobacz zdjęcia]  - Byłam latem w jednym z górskich uzdrowisk. Mają tam ładny park zdrojowy. Odnowiony został za pieniądze z Unii Europejskiej, ale do naszych Solanek jest mu daleko - twierdzi Daria Nowak, nastolatka z Inowrocławia. Z kolei jedna z kuracjuszek, która przyjechała do Inowrocławia z wycieczką stwierdziła: - Gdybym wiedziała, że macie tutaj tak piękny park, na pewno nie pojechałabym do sanatorium w Ciechocinku. Uznanie organizacji turystycznej Organizatorem konkursu jest Polska Organizacja Turystyczna. Kilka dni temu rozstrzygnięto jego regionalny etap. Zgłoszono do niego 12 produktów turystycznych. Spośród nich komisja powołana przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną wybrała trzy najlepsze wizytówki województwa. - Największe uznanie i pierwsze miejsce uzyskał inowrocławski Park Solankowy. Doceniono jego ciągłą rozbudowę i coraz to nowe atrakcje, a szczególnie nową pijalnię wód mineralnych z palmiarnią i chatą kujawską oraz termę - informuje Monika Dąbrowska, rzecznik ratusza. Kilka dni temu w Elgiszewie oficjalnie podsumowano regionalny etap konkursu. Certyfikat dla Parku Solankowego, jako Najlepszego Produktu Turystycznego Regionu 2013 odebrała tam Barbara Kasińska, naczelnik referatu kultury i promocji inowrocławskiego ratusza. Drugie miejsce od internautów Zdobyty laur jest jednocześnie nominacją do ogólnopolskiego konkursu na produkt turystyczny. W tym roku Polska Organizacja Turystyczna przyzna takie certyfikaty już po raz dziesiąty. Czytaj także: Nowy dom dla ptaków w Solankach. Za prawie 3 tys. złotych - Konkurs ma na celu wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów produktów oraz ich popularyzację, a także wspieranie inicjatyw regionalnych i lokalnych. Kapituła przyznaje certyfikat ważny przez dwa lata. Może być on odnowiony w drodze weryfikacji - dodaje Monika Dąbrowska. Podczas etapu krajowego wybieranych jest 10 najlepszych produktów, które otrzymują Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej. Warto przy okazji wspomnieć, że oceny produktów turystycznych dokonali już internauci. W głosowaniu przeprowadzonym przez Polska Organizację Turystyczną i portal wp.pl Solanki zajęły drugie miejsce. Pierwszą lokatę przyznano Ogólnopolskiemu Świętu Chmielarzy i Piwowarów "Chmielaki Krasnostawskie 2013". Impreza zdobyła zaledwie 128 głosów więcej niż inowrocławski park.   Dominik Fijałkowski

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Seria pożarów Premier reaguje

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Inowrocławskie Solanki turystyczną wizytówką regionu - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na inowroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto