Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Reklama Myślęcinka na końcu świata

Dorota Kowalewska
W tle Ocean Indyjski
W tle Ocean Indyjski Marta Hennig
Co można robić na wakacjach w egzotycznym kraju? Rozwinąć baner z nazwą Myślęcinka oraz logo Bydgoszczy i opowiadać o pięknie swojego miasta.

Na taki właśnie pomysł wpadła Bożena Hennig, pracująca w Myślęcinku, która spędzała urlop w Indiach. Razem z córką Martą.

- Długo czekałam na tę podróż - mówi Hennig. - Pomyślałam, że jeśli dla mnie jest to egzotyczne miejsce, to pewnie my jesteśmy dla nich też nieznani i ciekawi. Zrobiliśmy w Myślęcinku pięć identycznych banerów. Tak je zaprojektowaliśmy, aby były lekkie i łatwo się je pakowało do torby. Jeden z nich zapakowałam w swoją torbę podróżną. I tak mieszkańcy Indii, po raz pierwszy usłyszeli o miejscu gdzieś w Europie, nazywanym Myślęcinek - dodaje Hennig.

Z oceanem w tle

Pierwszy raz baner został rozwinięty nad Oceanem Indyjskim. Od razu pojawiło się kilkoro dzieci, które dopytywały się, co jest napisane na skrawku materiału. Ze zdumieniem przyjmowały informację, że w Europie jest miejsce, gdzie każdy może przyjść na spacer i odpoczywać na trawie wśród drzew.

- To było dla nich coś niezrozumiałego - twierdzi Hennig. - Dziwili się, że tak duży obszar jest przeznaczony dla wszystkich mieszkańców i można tam przebywać bezpłatnie. Podobnie reagowali na informacje, że jest tam ogród botaniczny i niewielkie Zoo.

Ludzie, u których mieszkała od razu skorzystali z adresu strony internetowej i na niej podziwiali uroki Myślęcinka. Byli też ciekawi, jak odpoczywa się w takim miejscu i jak można się u nas bawić.

Myślęcinek at world's end

Myślęcinek na końcu świata to nowy pomysł na międzynarodową reklamę Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku, zwanego właśnie Myślęcinkiem. Jak przystało na ludzi, którzy cenią częste spotkania z naturą i środowiskiem, pracownicy parku postanowili sprawdzić w jak wielu różnych miejscach na świecie jesteśmy w stanie propagować zdrowy styl życia. Ich celem jest poinformowanie świata o instytucji, która zawiera w sobie wszystko to, czego podróżując po świecie właśnie szukamy.

- Gdzie indziej znajdziemy stok narciarski, pole golfowe, ogród zoologiczny i botaniczny, skate park, centrum edukacji ekologicznej i rekreacji konnej oraz polanę różopole w jednym miejscu? - pyta retorycznie Hennig.
Każdy bydgoszczanin, który wybiera się w ciekawe miejsce, może wypożyczyć jeden z banerów i zrobić sobie z nim zdjęcie. To jeden z pomysłów bydgoskiego parku na pokazanie światu piękna ich ogrodu i oczywiście Bydgoszczy, bo logo naszego miasta również jest na nim wydrukowane. Może taka reklama sprawi, że ktoś będzie chciał odwiedzić to miejsce?

Hennig opublikowała zdjęcia z Indii na jednym z portali społecznościowych. Widać na nich uśmiechniętych hindusów z banerem Myślęcinka i Oceanem Indyjskim w tle.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska