Oficjalny poster festiwalu autorstwa Tomasza Opasińskiego miał swoją premierę w poniedziałek. Od tamtego czasu projekt jest komentowany w portalach społecznościowych, gdzie padają rozmaite jego interpretacje. Największą uwagę plakat zbudził na profilu facebookowym amerykańskiego pisma "American Cinematographer" (27 000 użytkowników profilu), gdzie do tej pory pojawiło się łącznie 300 opinii o plakacie. Organizatorzy festiwalu Plus Camerimage zapraszają do publikowania swoich interpretacji plakatu na profilu facebookowym "Plus Camerimage Festival".
O autorze plakatu i jego warsztatach na festiwalu "Plus Camerimage":
TOMASZ OPASIŃSKI
Urodzony w 1975 r. Specjalista Komputerowej Grafiki Wydawniczej i Reklamowej. Obecnie mieszka i pracuje w Los Angeles, gdzie od prawie dekady współpracuje z agencjami reklamowymi obsługującymi hollywoodzkie studia filmowe. Do tej pory czuwał nad artystyczną i kreatywną stroną ponad 350 kampanii wizualnych promujących takie filmy jak: Ultimatum Bourne'a, Hellboy, Hulk, Jestem legendą, Epoka lodowcowa, King Kong, Shrek, Źródło, Zodiak czy Transformers. Uczestnik, laureat oraz juror wielu krajowych jak i międzynarodowych konkursów, m. in. Young Creatives Cannes Lions Contest (Warszawa, Polska), The Hollywood Reporter Annual Key Art Awards (Hollywood, USA) czy Golden Trailer Awards (Nowy Jork / Los Angeles, USA). Zdobywca tytułu Guru Award in Photoshop Excellence przyznanej przez organizację National Association of Photoshop Professionals na konferencji PhotoshopWorld (San Diego, USA). Autor wielu artykułów poświęconych tematyce artystycznej oraz stronie technicznej projektowania graficznego. W wolnych chwilach podróżuje, poznaje ludzi, organizuje galerie swoich prac. Prowadzi stronę internetową www.tomasz-opasinski.com.
WARSZTATY PLAKATU I REKLAMY W SHOWBUSINESSIE
W trakcie Festiwalu Plus Camerimage autor naszego plakatu poprowadzi warsztaty plakatu i reklamy w showbusinessie. Odbędą się dwie sesje warsztatowe, na których zostaną zaprezentowane narzędzia i standardy projektowania plakatów dla największych hollywoodzkich agencji reklamowych. Tomasz Opasiński opowie także o kulisach kampanii reklamowych w Hollywood a warsztatowi towarzyszyć będzie niezwykła wystawa plakatów filmowych jego autorstwa. Szczegóły na temat wydarzenia zostaną zaprezentowane wkrótce.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?