www.pomorska.pl/torun
Więcej informacji z Torunia znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/torun
Za kampanię informacyjną dotyczącą budowy mostu odpowiada agencja Link PR z Warszawy. We wtorek firma przedstawi strategię działań. Dotarliśmy do hasła i logo, które będzie promowało przeprawę. Agencja postawiła na slogan "Most dla ludzi". - Logo nawiązuje do mostowych przęseł - tłumaczy Anna Miłoszewska z Link PR. - Kropki symbolizują też obejmujących się ludzi. Most ma łączyć. Kolor pomarańczowy to ciepło, szarość natomiast to stabilność.
Jarosław Nadolski, właściciel ICD, toruńskiej agencji PR: - W sensie komunikacji społecznej to nie jest złe logo. Mówi o moście dla ludzi, łączeniu. Kolorystyka jest dobrze dobrana. Mam kilka zastrzeżeń. Łączyć brzegi powinno się liniami lub łukami, a nie kołami. Hasło jest śmieszne. Jeśli ktoś mówi, że most jest dla ludzi, to co jest alternatywą? Przeprawa dla zwierząt?
Link PR będzie się zajmować promocją mostu do marca 2013 r. Zgarnie za nią ponad 1,6 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]