Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Po kilkudziesięciu latach działalności bydgoski ADM stawia na jakość

(RAV)
sxc
Cztery zamiast dziewięciu rejonów obsługi mieszkańców i osobne komórki dla wspólnot i zasobów komunalnych - to najważniejsze zmiany, które od lipca wprowadza ADM. Kierownictwo przekonuje, że będzie taniej i lepiej.

Po nowemu

Po nowemu

Zlikwidowane zostaną ROM-y:
nr 1, ul. Paderewskiego 15
nr 3, ul. Modrzewiowa 23
nr 7, ul. Wileńska 5
nr 8, ul. ks. Ignacego Skrupki 2.

Nowe ROM-y:
nr 1, ul. Łomżyńska 33
nr 2, ul. Broniewskiego 10
nr 3, ul. Gdańska 9nr 4, ul. Fordońska 38
nr 5 (ADMWM), ul. Toruńska
filia ADMWM, ul. Modrzewiowa 23

- Często zauważam u naszych pracowników urzędniczą mentalność - twierdzi Anna Zarzycka-Rzepecka, prezes Administracji Domów Miejskich. - Czas to zmienić, bo mamy być dla ludzi, a nie oni dla nas.

Do zmiany ma się przyczynić restrukturyzacja spółki. Zostanie m.in zmniejszona liczba tzw. ROM-ów - z dziewięciu na cztery. Paradoksalnie ma to usprawnić obsługę mieszkańców. - Pracownicy nie będą już zajmować się wszystkim, tylko będą ściśle wyspecjalizowani - tłumaczy pani prezes. - Zostaną im tylko sprawy związane z zasobami komunalnymi.

Trzy dotychczasowe siedziby ROM-ów zostaną wynajęte, a dochód z tego tytułu ma być w całości przeznaczony na remonty zasobów komunalnych.
Drugą najważniejszą zmianą jest utworzenie oddzielnej komórki do obsługi wyłącznie wspólnot mieszkaniowych (ADMWM).

Anna Zarzycka-Rzepecka zapewnia, że restrukturyzacja nie pociągnie za sobą zwolnień. - Nie wyobrażam sobie jednak, by ktoś przychodził do pracy i ją źle wykonywał - zaznacza szefowa ADM.

Restrukturyzacja kosztowała 30 tys. zł. Zmiany zaczną funkcjonować od 1 lipca. - Pozwolą nam obniżyć koszty, ale przede wszystkim podnieść jakość usług - zachwala pani prezes i podkreśla, że ADM zyska na jakości sprawności, szybkości, rzetelności itp.

Czy oznacza to, iż dotychczas obowiązywały tam niskie standardy? - To nie jest tak, że wcześniej źle pracowaliśmy - zaprzecza Ewa Jankowska, kierownik ADMWM. - Po prostu teraz wszystko uporządkowaliśmy i do obsługi klientów skierowaliśmy ludzi o najlepszych predyspozycjach.

O szczegółach zmian mieszkańcy mają zostać poinformowani za pomocą poczty, ogłoszeń, internetu i specjalnej infolinii.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska