Po kilkudziesięciu latach działalności bydgoski ADM stawia na jakość

Dodano: 10 czerwca 2009, 0:25 Autor:

Cztery zamiast dziewięciu rejonów obsługi mieszkańców i osobne komórki dla wspólnot i zasobów komunalnych - to najważniejsze zmiany, które od lipca wprowadza ADM. Kierownictwo przekonuje, że będzie taniej i lepiej.
Po kilkudziesięciu latach działalności bydgoski ADM stawia na jakość

(fot. sxc)

Przeczytaj więcej

Po nowemu

Zlikwidowane zostaną ROM-y:
nr 1, ul. Paderewskiego 15
nr 3, ul. Modrzewiowa 23
nr 7, ul. Wileńska 5
nr 8, ul. ks. Ignacego Skrupki 2.

Nowe ROM-y:
nr 1, ul. Łomżyńska 33
nr 2, ul. Broniewskiego 10
nr 3, ul. Gdańska 9nr 4, ul. Fordońska 38
nr 5 (ADMWM), ul. Toruńska
filia ADMWM, ul. Modrzewiowa 23

- Często zauważam u naszych pracowników urzędniczą mentalność - twierdzi Anna Zarzycka-Rzepecka, prezes Administracji Domów Miejskich. - Czas to zmienić, bo mamy być dla ludzi, a nie oni dla nas.

Do zmiany ma się przyczynić restrukturyzacja spółki. Zostanie m.in zmniejszona liczba tzw. ROM-ów - z dziewięciu na cztery. Paradoksalnie ma to usprawnić obsługę mieszkańców. - Pracownicy nie będą już zajmować się wszystkim, tylko będą ściśle wyspecjalizowani - tłumaczy pani prezes. - Zostaną im tylko sprawy związane z zasobami komunalnymi.

Trzy dotychczasowe siedziby ROM-ów zostaną wynajęte, a dochód z tego tytułu ma być w całości przeznaczony na remonty zasobów komunalnych.
Drugą najważniejszą zmianą jest utworzenie oddzielnej komórki do obsługi wyłącznie wspólnot mieszkaniowych (ADMWM).

Anna Zarzycka-Rzepecka zapewnia, że restrukturyzacja nie pociągnie za sobą zwolnień. - Nie wyobrażam sobie jednak, by ktoś przychodził do pracy i ją źle wykonywał - zaznacza szefowa ADM.

Restrukturyzacja kosztowała 30 tys. zł. Zmiany zaczną funkcjonować od 1 lipca. - Pozwolą nam obniżyć koszty, ale przede wszystkim podnieść jakość usług - zachwala pani prezes i podkreśla, że ADM zyska na jakości sprawności, szybkości, rzetelności itp.

Czy oznacza to, iż dotychczas obowiązywały tam niskie standardy? - To nie jest tak, że wcześniej źle pracowaliśmy - zaprzecza Ewa Jankowska, kierownik ADMWM. - Po prostu teraz wszystko uporządkowaliśmy i do obsługi klientów skierowaliśmy ludzi o najlepszych predyspozycjach.

O szczegółach zmian mieszkańcy mają zostać poinformowani za pomocą poczty, ogłoszeń, internetu i specjalnej infolinii.

Czytaj więcej o:
  • ADM
  • Bydgoszcz
Przeczytaj kolejny artykułzamknij okno X

Pamięć w negatywie

Najciekawsze artykuły
z Mediów Regionalnych
Najciekawsze artykuły
z Mediów Regionalnych
pomorska24 Kliknij i wyślij nam swojego newsa!

Czy wydzielanie specjalnego pasa ruchu dla autobusów w Bydgoszczy przyczyni się do:

wyniki głosowania
Liczba głosów: 26.

Kontakt z reklamą »

Kontakt z redakcją »

Kontakt z marketingiem »

Kontakt z kolportażem »

Zadzwoń 800 111 006

Napisz maila:

Jesteśmy też na:

Serwisy społecznościowe

pomorska.pl jest częścią grupy Media Regionalne

Media Regionalne sp. z o.o. w Warszawie zastrzegają, iż rozpowszechnianie jakichkolwiek artykułów i materiałów zamieszczonych w portalu www.pomorska.pl jest dozwolone wyłącznie z zachowaniem warunków korzystania z treści. Jakiekolwiek użycie treści wykraczające poza ww. warunki jest zabronione bez pisemnej zgody Mediów Regionalnych i nabycia licencji. Sprawdź, w jaki sposób możesz uzyskać licencję na wykorzystanie treści.

Naruszenie tych zasad jest łamaniem prawa i grozi odpowiedzialnością karną.

Polityka dotycząca plików cookie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Media Regionalne sp. z o.o. w Warszawie. 2001-2014.