Mimo dużego wyboru możliwych płatności, wielu kupujących woli uregulować rachunek dopiero po odebraniu przesyłki. Dla sprzedawców oznacza to konieczność długiego oczekiwania na należności.
Jeżeli chodzi o samą penetrację internetu, to jesteśmy na takiej średniej europejskiej. Natomiast patrząc na udziały e- commerce w całości sprzedaży, to tutaj znajdujemy się jeszcze w ogonie Europy. Szacujemy, że e- commerce stanowi 5-6 proc. sprzedaży detalicznej- tłumaczy w rozmowie z AIP Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab ING Bank Śląski.
Pay-by-link, karta debetowa lub kredytowa, Blik, masterpass, visa checkout, zwykły przelew lub gotówka za pobraniem – użytkownicy polskich sklepów internetowych mają w czym wybierać, jeśli chodzi o formę zapłaty za zamówienie. Z badania Koszyk Roku 2018, przeprowadzonego przez fintech Twisto w 100 na największych sklepach internetowych wynika, że duzi sprzedawcy udostępniają klientom średnio 5,7 metod płatności.
Młodzi często pracują latem. Głównie bez umowy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kayah zmaga się z podstępną chorobą. Zmieniła jej rysy twarzy [ZDJĘCIA]
- Rutkowski ma nieślubnego syna. Dotarliśmy do jego matki. Oskarżeniom nie ma końca
- Dereszowska zaprasza do swojego namiotu. Sprawdziliśmy ceny. Kosmiczne!
- Rodowicz nie było w Opolu, a i tak utarli jej nosa?! Oto, co poleciało na wizji